Załatwianie spraw

W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji. Można tutaj również pobrać wzory wniosków i formularzy.

Przedstawiamy podstawowe informacje dotyczące sposobu przyjmowania i załatwiania spraw w Przedszkolu Publicznym nr 24 „Chatka Puchatka”

Miejsce, dni i godziny przyjmowania interesantów:

-  Dyrektor – gabinet dyrektora - poniedziałek  9.00-11.00 i wtorek 13.00 – 15.00

-  Intendent - sekretariat – codziennie 6.30 – 14.30

Sposób przyjmowania i załatwiania spraw:

Sprawy przyjmuje i załatwia dyrektor przedszkola lub pracownik przez niego wyznaczony   zgodnie z przydziałem czynności oraz kwalifikacjami.

Kolejność załatwiania spraw:

Sprawy załatwiane są według kolejności wpływu i stopnia pilności.

Sprawy pisemne załatwiane są w formie korespondencyjnej za pośrednictwem poczty, za potwierdzeniem do rąk własnych interesanta, decyzji.

Priorytetowo są sprawy związane ze zdrowiem i bezpieczeństwem wychowanków. Pozostałe zgodnie z datą wpływu i terminami przysługującymi na ich załatwienie.

Przedszkole prowadzi książkę korespondencji oraz klasyfikację spraw wg rzeczowego wykazu akt.

Podkategorie

Podstawowym aktem prawnym określającym tryb przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.). Sprawy osób realizujących prawo dostępu do informacji publicznej rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W tym dziale znajdują się wyjątki z tych przepisów oraz inne ogólne informacje o trybie załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MORETryb załatwiania spraw