Załatwianie spraw
W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji. Można tutaj również pobrać wzory wniosków i formularzy.
Przedstawiamy podstawowe informacje dotyczące sposobu przyjmowania i załatwiania spraw w Przedszkolu Publicznym nr 24 „Chatka Puchatka”
Miejsce, dni i godziny przyjmowania interesantów:
- Dyrektor – gabinet dyrektora - poniedziałek 9.00-11.00 i wtorek 13.00 – 15.00
- Intendent - sekretariat – codziennie 6.30 – 14.30
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw:
Sprawy przyjmuje i załatwia dyrektor przedszkola lub pracownik przez niego wyznaczony zgodnie z przydziałem czynności oraz kwalifikacjami.
Kolejność załatwiania spraw:
Sprawy załatwiane są według kolejności wpływu i stopnia pilności.
Sprawy pisemne załatwiane są w formie korespondencyjnej za pośrednictwem poczty, za potwierdzeniem do rąk własnych interesanta, decyzji.
Priorytetowo są sprawy związane ze zdrowiem i bezpieczeństwem wychowanków. Pozostałe zgodnie z datą wpływu i terminami przysługującymi na ich załatwienie.
Przedszkole prowadzi książkę korespondencji oraz klasyfikację spraw wg rzeczowego wykazu akt.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: pp24 Opole
- Wytworzony przez: pp24 Opole (pp24 Opole)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Załatwianie spraw
- Odsłony: 6645
Podkategorie
Tryb załatwiania spraw Liczba artykułów: 1
Podstawowym aktem prawnym określającym tryb przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.). Sprawy osób realizujących prawo dostępu do informacji publicznej rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W tym dziale znajdują się wyjątki z tych przepisów oraz inne ogólne informacje o trybie załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji.